mehmel54 İkinci oğlumu kasımda doğurmuştum ama öyle özellikle kışlık almadım zaten kundak battaniye, soba falan sıcak oluyor birde erkek çocuğuydu fazla sıcağa gelmiyor dışarı için kışlık tulumum vardı onu giydiriyordum 3-6 aylık olunca zaten kalın badi ve pijamalar alıyordum onlar yetiyordu yani extra kışlık hastahaneye çıkışları veya tulum falan aramadım 😊😊