Canım ben o zaman karın yani mide ağrısıyla gitmiştim dahiliyeye ve ultrasonla bakarken karnını mideni boşver 5 cm den büyük bir kistin var acil ameliyat olmalısın demişti, ameliyat da olamıyorum kullandığım bir ilaç yüzünden karaciğer enzimlerim yükselmişti bırakın ameliyatı ilaç bile veremediler.. Neyse hemen yan odadaki kadın doğuma sevk edildim engin hocam gayet sakin Bi şekilde hemen soğan kürüne başla dedi adet falan değildim acil bir durumdu:) bide daha önce kist patlaması sonucu acil ameliyat olan biriydim sürekli o sorunum var yani.. Dedi ki= sabah akşam bir kez ve taze olmak şartıyla (yani hep taze yapıp içeceksin) , kahverengi kabuklu soğanlar dan bir tanesini al yıka soyma “önceden kaynatıp ılıttığın bir buçuk su bardağı su ile” kaynat ama önce o ılıyan suyu bir kapta kaynat, kaynayınca altını kıs yıkadığın kahverengi kabuklu soğanı dört parçaya kes içine at ve 4 dk kaynat altını kapat hemen bir bardağa süz ağzını yakmayacak derece de ılısın iç, sabah akşam aç karnına bunu iç dedi.. Yemin ediyorum 10 15 gün içtim ultrasona gittim hiçbirşey kalmamıştı:) sonra her tekrarladıpında bunu yaparım, adeti bekleme hemen başla inşallah sende aynı şekilde şifa bulursun