annesinin_beybisi yarın akşam gidicem sorarım inş.bi hastasından bahs etmişti, sorunu görünce onunla bağdaşırdım biraz.
“Kisti ve polibi olan bi hastamın hamile haberini aldım” dedi, hatta amhsi de birin altıymış.
Kisti için fitil verdiğini söyledi, bendede bir kist gördü banada verdi beş gün kullanımlık ama sadece bu değil amh de düşük benim biliyorsun zor sonuç alınabilecek hastayım, o bahs ettiği hastasıda benim gibiydi rezervi.
“Tıpta üreme konusu netliği olmayan bi alan diyor, tahminler, olması düşük dediklerimiz olabiliyor” dedi.
Aynen bu şekilde sorarım canım. O hastasındaki kisti bildiğinden belki bi öngörüsü olabilir.
Ptesi hacamat yaptı bana, bu gidişimdede sülük uygulycakmış.inş hayırlı sonuçlar alırız hepimizde.
Dr altı aya kadar tedavi sonuç verir mi ona bakıyor. Bu üçüncü ay olacak.