Nsrn25 Happyasya benimde aynı cuma yada pazartesı gel dedı doktor kafası hala göğsüümun altında hışsedıyom ve nefes allamıyom Dua edıyorum bian önve gelsın yavrum dıye.
Happyasya Nsrn25 canım hayırlısı neyse o olsun, ben sezeryan diye üzülmüyorum hemen kavuşayım istiyorum🥰🥰
Happyasya Nsrn25 süte öcü gözüyle bakıyorlar bence kendini üzme böyle düşünüp, bende verdim, 3. Gün fazlalaştı sağdım ama. Pes etme şimdi mamayı kestim bebeğin emme refleksini sç zannedip doymuyor sandm hergün bişi öğreniyorum
07-02-2019 Happyasya Bnmkı daha 34 haftalık hala donmedı 10 gunde 1 kontrole cagırıo doktorum bakalım bıde yan yat bacak arana yastık koy dedı ılk oglumda ole donmus tu bu sefer donmedı bakalım hayırlısı olsun hakkınızda