Happyasya Bu haftadan sonra bebeği dönen var mı acaba . Sezeryan günü verecek doktorum haftaya da dönmezse🥺
Nsrn25 Happyasya 37 haftalık oldum dönmwdı beneğim bian önce doğırmak istıyorum çok zor gećıyo sizinde öylemı
49411995 Happyasya hareketli mi bebeğiniz benim de öyleydi bi kaç hafta önce şuan 35+4 deyim gitmedim daha hastaneye bebek aşırı hareketli canımı çok acıtıyor
Fatmakonak 37 de döndü bebeğim şu anda 38. Haftadayiz umudunuzu kaybetmeyin. Dönmezse de üzülmeyin bebekler seçiyor doğum yönetimini sağlıklı olması önemli 😊
Happyasya Nsrn25 doktorunuz ne diyor? Ben de ne ağrı var ne sancı. Bu haftadan sonra dönmesi zor yeri dar dedi. Canın acır dönse anlarsın dedi
Nsrn25 Happyasya dün gittim doktora artık çok zor ama 1 hafta daha bekleyelim dedi belkı döner hemde bebek ciğer gelisimini tamamlar pazartesı gıdıcem donmemısse sezeryen gunu vercek
Fatmakonak Happyasya tam hatırlamıyorum gününü ama 36 ile 37 arasındaydı. Hareketlerinde farklılık oldu ama ben dönmüş olduğunu anlamadım sezaryen günü vereceklerdi baş geliş dediler
Happyasya 49411995 hemde ne hareket, bu harekete karşılık dönememesine şaşırıyorum. Sizin haftalardayken bende umutluydum döner diye ama gittikçe umudumu kaybediyorm büyüdükçe dönmesi zorlaşıyor
49411995 Happyasya dönmezse de endişe etmeyin sorun yapmayın çünkü rabbim verdiği o canı ne zaman doğacağını nasıl doğacağını daha spermler tutmadan belli olur yani biz istediğimiz kadar korkalım endişe edelim ama Allah nasıl isterse öyle doğacak yani sağlıklı olsun yeter ki
Happyasya 49411995 aslında endişeden ziyade canımı sıkan şey belirsizlik. Yani belki haftaya sezeryan olucam ama şuan onu bile bilmiyorum, hayırlısı neyse o olsun öncelikle tek derdim sağlıkla bebğime kavuşmak istemek her anne gibi🤱🏼
49411995 Happyasya inşallah sağlıklı bi şekilde kucağına almayı nasip eder rabbim dua ediyorum bütün anne olacak arkadaşlara sizde bize dua edin inşallah sağ Salim bizde alırız yavrumuzu kucağımıza 🤲🏻🥰🤲🏻
Happyasya Nsrn25 ikimize de sezeryan yolu gözükmüş, hakkımızda hayırlısı olan inşallah, bende oazartesi gidicem, dönmüşse de çatı için gün vericek ne gerek varsa ona da🥺
Happyasya Nsrn25 pazartesi belli olucak dönmüş mü bakıcak sezeryan günü vericek ona göre, döndüğünü elimle anlayabilir miyim ki midemin olduğu yer taş gibi. Sn ne durumdasın canım
Nsrn25 Happyasya benimde aynı cuma yada pazartesı gel dedı doktor kafası hala göğsüümun altında hışsedıyom ve nefes allamıyom Dua edıyorum bian önve gelsın yavrum dıye.