Beyzan BabyYoda külot dikişi yazmak istemiştim 🙂 yani sezaryen dikişi çok aşağıda diye belirtmek istemiştim
Baloncuk41 Bende pijamayla cikmistim o kadar fenalık gelmisti ki kaçar gibi 2 gece yatinca 😅 gelirken giydigim seyleri giyerim bu sefer herhalde bakalım
ideemirel Bebegimlebihayat Tayt çok zor olur bacağını kaldırmaya halin olmaz ilk günler pijama en rahatı
Kararsizinsan Saripapatyam1 yani yastigi karnina bastirmak mi? Nasil dikislere destek vericez onu anlayamadim?