Merhaba hanımlar. Benimde bebeğim 16 haftalık. Ölçümlerde sıvı fazlalığı var dendi. Bir taraf 12.1 diğer taraf 10.6 10 un üstündeki değer sıkıntılı denildi. Biraz araştırdım 11 12 ye normal diyen var. Sizlerin bu konuda tecrübeleri nelerdir. Genelde sağlıklı oluyorlar diye okuyorum ama insan korkmadan duramıyor