Bebeğimin kafasında sıvı varmış kırıkkalede gülsüm yıldıza gittim 11ml goruyorum birde tıp fakultesine git dedi 26haftalık hamileyim kırıkkale tıp fakultesinde nevin sağsoze gittim ultrasonyona girdim baktı 8.5ml goruyorum dedi şu anlık bi sıkkıntı yok ama büyüye bilir dedi on gün sonra kontrole gidicem cok kafama takıldı boyle birieyle karşılaşan varmı?