Duru-Deniz
Ben zofer içiyordum ama beni kesmiyordu günde 7-8 defa çıkardığım oluyordu. Basınçtan burun damarlarım çatlamıştı. Ağzımdan burnumdan kan geliyordu. Arada acilde serum takılıyordu o biraz rahatlatıyordu. Ben kusmalarıma çözüm bulamadığı için doktor değiştirdim. 4. Ayda hala devam ediyordu günde 4 pirilam vermişti şimdiki doktorum. Oda geçirmezse zofer içiyordum 5. Ayda bitti. Çok şükür o zamandır rahatım. Ama kesinlikle ilaç isteyin doktorunuzdan. Fayda etmezse dozunu arttırmasını talep edin. Kötü olduğunuzda serum taktırın. Benim durumuma düşmeyin. Ben acemilikten ve doktorun ilgisizliğinden çok kötü bir süreç yaşadım. İnsanı bedenen ve psikolojik olarak düşüren bir durum. Geçeceğini bilin öyle motive edin kendinizi.