Sogancik Zeynepmasal ben domates tüketiyorum canım . Diyetisyenim ye dedi. Yasaklılar listesinde de yok. Çavdar ekemgi ya da tam buğday ekmeği tüket. Diyet zor cidden çalışırken daha zor. Ben evde bile artık nasıl beslenecegime şaşırıyorum 😕
Zeynepmasal Beyzalpay 24 ile 28 hafta arasi diye biluyorum canim.Benim ultrasonda buraz onde oldugu icin doktor bu haftayi uygun gordu
Zeynepmasal Sogancik 3.5ayimiz var insallah kolaylikla atlatiriz bunu da son 1aydir o kadar cok canim tatli istiyorduki durduramiyordum kendimi sonra da elim ayagim yaniyordu demek ki bundanmis
Fhatice Melikemreclk Ben tadını daha kötü bekliyordum tahmin ettiğim kadar değilmiş 🤣 bende içtim bekliyorum ama bi stres yok değil yanii 🤣
Fidanaaa Benim bazı arkadaşlarıma doktorlar sadece açlık ve tokluk şekerine bakmışlar, şeker yüklemesi testi yapılmamış yani, bence gayet mantıklı böylesi
Zeynepmasal Fidanaaa Bence bebek icin sinirini ve ivme noktasini belirlemek icin seker yukleme testi yapiliyor .Benim de seker yuklemeden knce doktorum aclik baktirdi simdi de aclik ve tokluk baktirmami istedi bu da diyetin ne boyutta olacagini veya ekstra birsey gerekli mi onu olcmek icin oldugunu dusunuyorum.
Sogancik Zeynepmasal ondanmis canım. El ayak yanması da bir belirti imiş. Benim en başından beri canım tatili istiyordu hiç aklıma gelmemişti şeker çıkacağı
Melikemreclk Zeynepmasal Aa ben hiç tatlı istemedim gebelikte 3 bucuk ayım kaldi tstliyls aram yoktu bakalım benim sonuç ne
Sogancik Zeynepmasal demek o zaman şeker yükselmeye başlamış 😁 hayatım boyunca en iştahlı olduğum zamanda yemek yiyemiyorum çok acı 😅
Zeynepmasal Sogancik ay evet ya oysa bu donemde yemek yemeyi cok sevmistim sirf isten eve kosarak yemek yiyecegim diye gidiyordum🙈benim icin biraz yikim oldu o sonuc 🙈suan aksam soda icip findik falan yiyebiliyorum cok aci😭oysa neler neler yiyordum😋
Sogancik Zeynepmasal doğum olduktan sonra inşallah her şeyden yiyeceğiz canım. Ben kendimi ona hazırladım artık 😁 3 ay kaldı geçecek inşallah 😀