Benim de yüksek çıkti endokrinle.ve diyetisyenle görüştüm diyet ve ölçüm yapıyorum. Endokrin dru ölçümleri kontrol edip duruma göre diyet yada insülin devam ettirecek. Üzülmeyin benim ilk gebeligimde de çıktı diyet yaptım ikiz olduğu için düşmedi insülin kullandım bebeklerim gayet sağlıklı çok şükür.