Gulnurbozkurt Bu arada hayırlı olsun bende aynı durumu yaşadım google hastane adı ve sonuçları yazdım barkottaki protokol nosunu yazarak labaratuar sonuçlarına bakabilirsin gönlünü ferah tut testte çift çizgi gördüysen betanda çıkmıştır zaten 🤗
Fadimee5 Gulnurbozkurt teşekkür ederim saolun baktım ordan beta sonucu yazmıyor hatta beta hcg falan da yazmıyor belki çıkmamış tir bekliyorum bende onu😊
Limonsekeri Fadimee5 gittiğin hastahanenin ismiyle lab sonuçları diye Google’dan bakabilirsin orada PDF olarak gözükür canım
teletabi Fadimee5 sonuç çıkmıştır ama laboratuvar bazen onay vermiyo banada olmuştu birkere o şekilde sekretere söylediğinizde onlar laboratuvarı arıyorlar bilgi veriyolar sonra