svgisnreyphn benim vucudum çok ödemli olduğu için şğneyi 3. Defada yapabildiler biraz acıdı ama gerdekten büyütülcek hiç bişe yok iğneden hemen sonra uyusuosun sondanı takıolar ve 10 dakika sonra bebei görüosun hiç vi acı hissetmiosun sadece dokunusları hissediosun zaten cok heycanlı olursan sakinleştirici yapıolar , dediğim gibi ilk bi saat agrım oldu bide hemşireler gelip içindeki kanı boşaltmak amaçlı karnına bastıo o acı verio tabikide ama genel olarak kolay, tavsiyem bol kahve ve su tüketki baş agrın cok olmasın bide yürümeye gayret göster ne kadar yatarsan okdr zorlanıosun