svgisnreyphn riski yok diye birşey yok tatlım. Ona bakarsak genel anestezinin de ölüm riski var :)
Tıp litaritüründe epidural yada spinal sezeryanda sırt ağrısı, bel ağrısı , baş ağrısı ve sakat bırakacak diye öngörüler yok.
Kafan rahat olsun. Hepsinin riskleri aynı. Omuz ve bel ağrılarının sebebi kendini kasma ve ameliyathanenin soğukluğundan oluşan ve insanda daha önceden var olan şeylerden dolayı.
Hangisinde kendini rahat hissedeceksen onu yap tatlım.
En rahatının da epidural olduğuna inanıyorum. 4 gün sonra doğumum var bende epidural tercih ettim. ( ameliyat sırasında bayılamazsam😂)