Sevdakargi ben doguluyum bizde yok eşim göçmen onlarda var ve tek çocuk annesi vefat etmiş ama hevesli böyle şeylere 3 sene önce kuzenime yapıldı kızıma da yapılacak dedi gittik kendi özel kadife kaftan aldı kızımıza açıkçası evde yaptık ama benim kendi düğün kinamdan daha güzel olmuştu bizim önceliğimiz milleti eğlendirmek değil güzel anılar bırakmak kızımda herşeyi yaptık kimseyi cagirmasak bile evi süsledik kendimiz suslendik yine de yaptık biraz heves meselesi