Mom54544 deletedmom2014 bazen 1,5 bazen 2 bazen 3 hava sıcaklığına sarf ettiğim efora göre degisiyo 😂😂
Birtanemm deletedmom2014 🌸1 litre içiyodum 😂lokosit değeri yüksek çıkınca korkudan 2 içiyorum artık ama idrar rengim hala koyu 🙄fakat akıntılar azaldı şükür sabahları içtiğim 3 4 kupa çaylada 2 buçuk oluyordur
deletedmom2014 Momy11 Bende içemiyordum da bebeğin eşi aşağıdaymış doktor kaç litre su içiyorsun dedi 2 dedim 3 iç dedi 😂 O kadar zorla içiyorum ki anlatamam 🤭
Sebihaygt Doktor bana şu kısıtlaması verdi günlük yaklaşık 6 litreyi buluyordu şuan 4 e kadar düştük ama yetmiyor bana o su 😔
deletedmom2014 Sebihaygt Ayy 6 litre mi ben bugün 3045 litre su içmişim bi o taraf bayılıyorum bi bu taraf aşırı fazla geliyor çok zor içiyorum 🥲
Kiki-riki Sebihaygt Allah korusun su zehirlenmesi olursunuz nasıl içiyorsunuz okdr suyu içmek mesele değil de sonra sürekli wcye gitmek zor olur
deletedmom2014 Zeynep_ece Bende öyleydim de bebeğin eşi aşağıda dedi doktorumuz ne kadar su içtiğimi sordu 2 dedim 3 iç dedi 🤭 O kadar zorla içiyorum ki
deletedmom2014 Birtanemm Bende 1 litre kesim içiyordum bebeğin eşi aşağıdaymış doktor bol su içti ne kadar su içtiğimi sordu 2 dedim 3 iç dedi mecbur zorla içiyorum 😂
Sebihaygt Kiki-riki Aynn ama vücut istiyor diyabet hastası olduğum için su içme isteğine engel olamıyorum
Semy deletedmom2014 mayıstan beri içim yanıyor 5 litre yi geçiyor bile bazen ama en az 5 kesin dikkiyorum
Mom54544 deletedmom2014 Aynen ben 1 buçuk 2 garanti çoğu zaman 😂 söylüyorum da az tatlım az daha fazla içmem lazım diyo 😂