Deletedmom93428 Kızlar geçen hafta çarşamba acilde idrar kültürü verdm hala çıkmamış daha önce çıkmıştı hemen resmen çişim kayıp dkdmdmkdmmdd hastaneye gidip çişim nerde dememek için kendimi zor tutuyorum dkfnkfmd kaç güne çıkar bu ya önceki 2 güne çıkmıştı
zehranurr Deletedmom93428 bacım hangi hastane söyle hemen greve başlayalım. Kayıp ilanı verelim. Kayıp çişleri arama bürosu amiri zehra ben 😂😂😂
gazetecianne Deletedmom93428 bende verdim beklememek için çıkmıştım acilden 1 ay oldu sisteme girmediler çişimi kaybettiler demekki
Deletedmom93428 zehranurr zeynep kamil nsdndkms hayır o kadsr su içtim zjxjdjdkdkksks lütfen toplanıp bulalım şunu zjdnkddkds
Seda_nrr Hahahh12 ay tahlil için verilenlerimi döküyolardı hastane tuvaletine mi ay ahahsjnsns öğğğğğ
Asyaayaz1 Deletedmom93428 canm benimde başıma geldi bu sorduğumda laboratuvar da sorun oldu tekrardan vermen gerekiyor demişlerdi ertesi günü gidip tekrardan vermiştim
Seda_nrr Deletedmom93428 Nedemek çişimi kaybettiler ! 😂 Ulan o çiş kabına çişimizi yapana kadar biz ne çekiyoruz birde kayıpmıettiler bugünden tezi yok çişinin peşine düş bacım sen 😬 Çiş benim kültür benim de yık hastaneyi 😂
Deletedmom93428 Seda_nrr evet ya can cekiştm o kaba çişimi şey edecem diye 🤣🤣 Hayır illa hastaneye gidip o çiş buraya gelecek diye olay mı çıkarayım xkmdmdmdk🥴
Avokadoo @Deletedmom93428 2.gun sonuc cikti bende hem de saglik ocaginda verdm 😅 seninki cidden kayip olabilir. Benim 5tup kanimi kaybettiler daha once 😒