Emelg Aysayten ben yapmadım bir iki kez şiş görünce souk bişe koydum snaki tam hatrlamıyoeum ama öevremde yakın zamanda doğum yapanların söylediği daha hastanrde doğumdan hemen sonra koyöaya başlıyorlarmıs
Prensesannesi16 Aysayten yok yapmadım ama sizi rahatlatması için koyabilirsiniz bence.batıkon yeterli geliyordu