cahillesohbetikestim Dilarasutoprak41 ben Samsung kullanıyorum çok memnunum 1 yıldır gayet güzel çekiyor sessiz de biz 500 TL ye almıştık belki şimdi 700 falandır
Calisananne25 Dilarasutoprak41 philips maraton ultimate kullanıyorum inanılmaz memnunum 11 ay oldu evleneli çok sık kullanıyorum performansında en küçük bir azalma yok. Tavsiye ederim 🥰
ogretmenveanneyim-61 Bende Philips maraton var çok memnunum ama robot süpürge aldım resmen büyük süpürgeyi açmıyorum desem yalan olmaz. Maddi durumunuz el veriyorsa robot almanızı öneririm.
Dilarasutoprak41 asyaebrar teşekkür ederim canım bakalım hangisi daha çok gelirse onu alacağım büyük ihtimalle bide şey sorucam ince halıları süpürürken kaldırıyor mu
Addile Dilarasutoprak41 philips maraton 🤙🏻 Kullanıyrm memnunum çekiminden temizlenmesinden annemde bi alt modelini kullanıyr daha uygun daha küçük ama çekim gücü aynı
Melikeelanur Dilarasutoprak41 vala 8 yıldır Arçelik kanguru kullandım çok çok iyiydi arızalandı yaptırmadım yeni aldık bugün geldi karaca vantuz inşallah güzeldir yıllarca kullanırız güzel cekiyo ama bakalım 😊
Urker_bebek Kesinlikle robot süpürge tavsiye ederim canım hamilelikte ve çalışan biri olarak çok rahat ettim iyiki almışım