Meleekk Annesininbitanesi1 ah ah keşke annem burda olsaydı yapardı canım benim 🙁 görümce var 2 tane🐍🐍 onlardan da hayatta istemem Allah muhtaç etmesin onlara 🙏 kendim kendime yaparım artık 🥰 annenizin eline sağlık şimdiden afiyet olsun size 🙏
Annesininbitanesi1 Meleekk teşekkür ederim canım annem 2 saatlik yol kaynanam 10 dakika bir çorba yapıp getirmez 1 kere canım çekti onuda laf etti içtin mi yaptım yaptım diye bi daha töbe yemem daha iyi onlardan hayır gelmez canım zaten 🐍☺️
Meleekk Annesininbitanesi1 aynn öyle benim annem de 17 saatlik yol 😔 annemizden başkası düşünmüyor bizi valla Allah düşürmesin ellerine 🙏🥰