Mrymkdr Napiyonuz ne ediyonuz hastanede ne diyolar farklı durumu olan var mı konuşalım bilgilendirelim birbirimizi
Nefesimm Mrymkdr 19+6 yarin tetenoz asım var cuma gunude detayli usb yapilcak vitaminlerimi kullanıyorum mide bulantim agrim sizim yok şükür arada egilip oturup kalkarken kasiliyor karnimin alt kismi cinsiyet kiz😊
Faziletttt Mrymkdr 19+3 günlük hamileyim iyiyiz aslında oğlumla ama biraz ev işi yapınca belim ağrıyor ve sürekli olarak çişim geliyor 😆😆😆 temmuzun 31de ayrıntılı ultrasona gidecez inşallah kötü bir şey yoktur dua edin lütfen
hazalhazar Şuan 19+2yim haftaya kontrole gel dedı ama hiç detaylı ultrason diye bilgilendrmedi. Detaylı için özel bir randevu şekli mi var?
Mrymkdr hazalhazar bendende kimse istemedi sağlık ocağından da arayan eden yok kullandığın ilaç felan var mi
Esrazoan Biz 19+6 yız yarın 20. Haftamıza gircez inşallah 😍 bu ayın 26sında ayrıntılı ulturasonum var dua edermisiniz inşallah iyi sonuçlar alırım
Hayalvemasal Esrazoan bende 2 hafta sonra gidicem rabbim her anne babaya eli ayagi duzgun saglikli sihatli evlatlar versin insallah. Allaha emanet 🌹🌹🌹🤰🤰🤰🤰
Mrymkdr Faziletttt Rabbim hepimize sağlıkla almayı nasip etsin.detayli ultrasyona gel diye doktor mu söylüyor
Esrazoan Nefesimm ben hissediyorum ya 18. Haftada hafif hafif başlamıştı şimdi tekmelerini hissediyorum 😍
istanbulluanne 19+1 bizimde hic bir sorunumuz yok cok şükür. Haftaya kontrolümüz var ayin 6.sinda da 23. Haftada detayli ultrasonumuz var. Ama gel gelelim bizim oğlan kalpazan galiba hala hareket etmedi. Siz hissediyormusunuz kizlar cok sabirsizlaniyorum ☹
Nefesimm istanbulluanne endişelenmeyin benim 3.gebelik olmasina rağmen nadir hissediyorum ilerliyen haftalarda hissedersiniz😊