Crcs Kahveblog hayır canım istifa etmeyin tabii ki. Haklariniz, izinleriniz neyse kullanin. Detaylı şekilde öğrenin.
Glsm02 Kahveblog gebe haldeyken pes ettirmeye calisiyolar ozel sektorler cunki ise devam edersen sut izinlerini vermek zorunda devam etmrzsen tazminant vermek zorunda ama gebe halde cikiz yaparsan islerine gelecek cunki o yuzden bilerek yapiyorlar cogu sirket
Alone Kahveblog kendin istifa edersen hiç bişey alamazsın. Onlar çıkarırsa hem tazminatını alırsın hem işsizlik maaşını
Glsm02 Temmuz-3407 4 ay iznin oluyor iki ayip dogum oncesi 2 ayi dogum sonrasi olarak daha sonra bebekten dolayi calisamayacagini bildiirip istifanada bebekden dolayi ciktigini belirten kucuk bir not yaziyorsunuz tazminant hakkini alabiliryosunuz 4857 is kanunu kurallari veya 170 ten net ogrenebilirisiniz 🙃
Temmuz-3407 Glsm02 teşekkür ederim bilgiler için, Bende tazminatsız işten çıkacağımız zannediyordum kendim istifa edeceğim için…4 yıldır aynı şirketteki çalışıyorum, tekrar güzel bilgiler için sagolun.
Glsm02 Kahveblog 32 inci haftada doktora gidip calisabilir raporu alip sirekte veriyosunuz 36 hafataya kadar calismayi uzatabiliyorsunuz. 36 haftada dogu iznine cikiyorsunuz yine ayni sekilde 4 ay ucretli izin hakkiniz oluyor ucretinizi devlet oduyor
Duygudenenkisi Bhrsyl33 Ben 16.haftadan itibaren mecburi çıktım doktor tarafından heyet raporum var doğuma kadar bu şekilde gidecek. Bizim şirketimiz kurumsal prosedürler neyse o yapılıyor. Maaşın 3/1 şirket diğer 3/1 SSK diğer yarısı ise ödenmiyor. Ancak bazı bizim gibi şirketlerde personelin durumuna göre o geri kalan eksik tutarı.kendi insiyatifinde yatırıyor.