Merhabalar , tecrübeli özel sektör çalışan annelerin bilgisine ihtiyacım var. 29 haftalık hamileyim , malum özel sektör ayakta çalışıyorum ve haliyle zorlanıyorum 32. Haftamda direk izne çıkmak istiyorum. Hiçbir bilgim malesef henüz yok , sizlere sormak istedim . Çalışamaz raporu aldıktan sonra nasıl oluyor , şirket ödeme yapıyor mu maaş alınıyor mu eksik vs. Yardımcı olursanız sevinirim sevgilerimle ❤️💕