Eda-5807 Ayssemir ben de çok denedım olmadı bekle bir kaç gün daha olmassan adet kan ver bakalım onda çıkar belkı
Limonsekeri Testte negatif çıkıp kanda çıkan çok kişi var bi kaç gün daha bekle hala adet olmazsan kan verirsin hayırlısı olsun inşallah güzel haberler alırsın 🌸
Ayssemir Sunay10 bencede erkem gibi geldi de bana yaptım dayanamadım 😕 4 gün olucak nerdeyse gecikme ama negatif belkide regl olucam hayırlısı baya stres yaptım 😔
Ayssemir Betusss10 benimde kasıklarım da batma var bide karnımda batmalar var kasıklarımın yanları şiş hep
Betusss10 Ayssemir şişlik için bişey diyemicem ama ağrı oluyor gerçekten kese yerleşmeye çalıştığı için organların yer değiştiriyor falan. Siz test yapın ilk fırsatta bence
Busra-61 Eda-5807 henüz yeni oluşuyor olabilir o yüzden teste çıkmaz bir kaç gün sonra mutlaka kan testi verin. Bir de adet olacağımız zaman kasıklarda ki şişlikler gayet normaldir