Ayssemir Merhaba güzel anneler reglim 3 gün gecikiyor test yapmadım henüz ama sağ kasığımda şişlik var bakıldığında bile anlaşılıyor varmı böyle gebelikte şişme oluyor mu tecrübeli anneler yardımcı olabilir misiniz teşekkür ederim ❤️ ❤️
Cansurts Ayssemir Benim de 3 gün gecikmişti test yaptım hamile olduğumu öğrendim😌 kasığımda şişme oldumu hatırlamıyorum. Bence hemen yapmalısın 🤩
Handan_65 Ayssemir Benimde öyleydi kasiklarim dokununca sertlik vardi bide gogus uçları siyaha dönüşüyor onada dikkat edin adet olacak gibi sancı gelip gidiyorsa hayırlı olsn test yapın ben test yaptım cikmadi ama emindim hamile olduğumdan kan tahlili verdim cikti
Elikra Ayssemir bayağı sabırlıymışsınız 😅 benim 3. Gebeliğim adet olacağım gün test yaptım dayanamadım 😄 ve çift çizgi💕 bence hemen alıp yapın
Ayssemir Elikra ya sabırlı değilim açıkcası 🤣🤣 şuam yaşadıklarımı anlayın stres yaptım baya yaırn alayım bari 😂😂🌺🌺🌺
Eda-5807 Ayssemir bence bir kaç gün daha bekle bende şişme olmadı ama kaç tane test yaptımsada negatıf çıktı gıdıp kan verdım kan testınde çıktı bence bır kaç gün daha beklemelisin
Ayssemir Eda-5807 evet bazen de adeti geçmeden test pozitif oluyomuş ben hiç bilmiyorum ☺️ en iyisi kan diye düşünüyorum bende ama yinede normal evde yapılan kitlerden alıcam 😍 yoksa nasıl süpriz yaparım varaa da 🙈😂😂
Eda-5807 Ayssemir yıne dene sen ben kaç tane denedıysem evde çıkmadı hep negatıf çıktı kan verdım ogrendımkı 5 haftalık hamileymişim 😂😂
Limonsekeri Bende adetim 3 gün geçtikten sonra test yaptım ve ikinci çizgi silik olarak çıktı 🤗 Bugünde kan verdim hcg 685 iki gün sonra yine kan vereceğim ☺️ İnşallah hamişsinizdir 🥰
Limonsekeri Ayssemir yoktu normal adet sancısı belirtileri vardı daha yeni midem bulanır gibi oluyor bi anda geçiyor 🤗
Limonsekeri Testi sabah erken denersen daha iyi çıkabilir sonuç ☺️ Hadi bakalım güzel haberlerini alalım