Kbra_fth1 benim de şekere yüklemesi yapıldı çıktı bir hafta sonra açlık tokluk testi yapıldı yine çıktı hiç kilo almama rağmen bebeğim de zayıf yani, hamur işi karbonhidrat yasakladı doktorum dikkat ediyorum meyve bile az yiyebiliyorum bir sıkıntı olmadı dikkat edersen sorun olmaz insaallah