humasultan3443 Mom653 canımızın çektiği şeyleri (zararlı olduğunu düşündüğümüz) abartmadan yiyebiliriz bence sonuçta sabah akşam noodle ve ya cips ve ya kola yiyip içmiyoruz değil mi