gulcecece ama yürüyüş sonrası zaten yüksek çıkar tansiyon. Özellikle 5 10 dk otur oyle olcelim diyorlar bana. Sen dediğim gibi sabah öğlen akşam genelde aynı saatlerde ölçüm yapıp onları kaydet doktoruna bildir bakalim ne diyecek. Bana da tuzu birak demisti ama ben yüksek cikmiyoe suan nasilsa diye normal.tuz ayarında yiyorum 🤭