Arkadaşlar bugün aşı olmak için sağlık ocağına gittim öncesinde tansiyonumu ölçtüler 14 e 9 çıktı bi kaç tane cips yemiştim gelmeden önce ondan mı çıktı bilmiyorum hemşire sınırda olduğunu söyledi mutlaka ölçüm yapıp doktorumla konuşmam gerektiğini söyledi çıkınca doktorumu aradım o da yüksek olduğunu söyledi 3-4 gün ölçüm yapıp aynı ya da yüksek değer çıkarsa aramamı söyledi 1-2 saat sonra eve geldik eczaneden tansiyon aleti aldık 11 e 7 çıktı az önce tansiyon aletlerinde hata olabilir mi? Normali nedir bilen var mı? Forumda 12 ye 8 le hastaneye yatış yapan olduğunu okudum kaç olmalı acaba ben şuan gebeliğin 19. Haftasındayım hemşire 5 aya göre çok yüksek olduğunu söyledi