Syma-ma hıc bellı olmaz ne kadar kılo aldıgı yanılma paylarıda var artı eksı yonunde bana dogumdan bı gun once 4400 dedı hastane 4230 dogdu 💁🏻♀️O gun sancım yoktu haftasomu beklıyım olmazsa sunıyle denemeyı kabul edıyorum demıstım kendı sancım geldı doktrdn cıkınca
kılo konusu muamme olabılır ama catı uygunlugu varsa anne sakınlıgını koruyabılıyosa normal dogum ıcın va denenebılır bısey normalde 4 ve ustu ırı bebek sayılıyo sezeryan onerılıyo dıye bılıyorum
bıcok faktoru sız kendı ıcınızde degerlendırın bence ama bı baska doktorada gıdın