Kızlar yarın 40+0 oluyoruz sancım falan olmadığı için doktor yatış yapıp rahmi yumuşatmak için ilaç vericekti doğumu başlatacaktı bebeğin kilosu 3.400 du 5 gün önce. Bugün gittim kilosu 3900 dedi kilolu bebek sezeryana alalım dedi 🙄 şüpheye düştüm açıkçası 5 günde bu kadar kilo alabilir mi ya dedim alır dedi . Denemek istiyorum ben normal doğumu dedim ya daha kiloluysa diyor omzu takılırsa diyor korkuyor insan tabii bir de ilk çocuk olunca . Sabah 9 da yatış var şimdi napsam çok kararsızım ya tam guvenemedim doktora ama başından beri de ona gidiyorum başka doktora gidersem görür mü doktor ekrandan başkasına gittiğimi falan.