oznuryakup44 bende aynı gündeyim bazen akşamları sancı olucakmış gibi oluyo ama devamı olmuyo bel ağrısı hep var bebeğim kanala girmis rahimde sadece yumuşama var açılma yok insallah persembe günü kontrolde sancı da çıkar artık doğururum sabırsızlık var yoksa normal yani bu haftalarda doğum olmaması