msa06 evet haklısınız.
En yakınımızda bu durumlar yaşanınca insan tedirginleşiyor. Olaylara pozitif bakmak lazım😌
Bakmadığımız takdirde olmamasına sebep olarak bunu bile gösterebiliriz. Olabildiğince takmamaya ve aklıma getirmemeye çalışıyorum. İşimde daha çok çalışıyorum mesela, evde olduğum vakit mutfağa atıyorum kendimi. O zaman unutuyorum ve zaman çabuk geçiyor son 8 gün kaldı. İnşAllah güzel haberleri bildireceğim burada🤩 Teşekkürler tavsiyeler için🙏🏻