Merhaba,
9 Aylık evliyim, bu ay bebek istiyoruz insAllah.
Son adet tarihim 25 Temmuz. Adet bitişimden beri gün aşırı eşimle birlikte oluyoruz. Ne şanslıyım ki yumurtlama günümü kasık ağrılarımla anlayabiliyorum. 07 Ağustos yumurtlama günümdü. Bugünü ve önceki-sonraki günleride değerlendirdik. Yumurtlama günümden 2 gün sonra bel ağrılarım olmaya başladı. Aynı zamanda yoğun yumurta beyazı akıntım vardı. Ardından bugüne kadar olan belirtilerim şu şekilde devam etti. Her gün vücudumu dinlediğim için hissettim diyebilirim.
•Bel ağrısı
•Karında şişkinlik
•Sürekli geğirme.
•Alt karnımda sızı.
•Tek taraflı kasık ağrısı.
•Bacakta çekilme.
•Gece burunda tıkanıklık
•Ateş basması-üşüme.
•Baş ağrısıı
•Göğüslerimde bazen sızı oluyor ve şişti.
•En son 14 Ağustosta gece mide bulantısı ile uyandım. Çok şiddetliydi.
•15 Ağustosta rahmimde karıncalanma oldu ve pempemsi hafif bir akıntı geldi.
•Tuhaf bir şekilde bugünde kirpiklerimin karıştığını farkettim:) internette okumuştum ama doğrumudur bilmiyorum:)
Adetime 9 gün kaldı.
Çok sabırsız ve tedirginim. Yengem 10.düşüğünü yaptığı için ve 9 senedir çocuğu olmadığı için bende korkuyorum ve acaba bende yaşarmıyım korkusu var.
Acaba 9 gün kala test yapsam çıkar mı yoksa beklemelimiyim? İnternette 10 gün kala kaset testlerde öğrendiğini belirtenler var. Yardımcı olur musunuz?