Aliasafmom Âmin insaAllah yok hiç stres yapmayın elimizde değil ama biraz kendimizi dizginlemek zorundayız evet doktorum tansiyonu söyledi sürekli kontrol edin 14,9 olursa hiç vakit kaybetmeden gelmen gerekiyor dedi banada Rabbım yardım etsin sikmayalim canımızı düzelecek insallah🙏🙏🙏🙏 bol bol dinlenin bide bana sürekli dinlenmemi söyledi bugun🌸🌸🌸