Hossada Almi4134 37+5 dönmedi. 39 da sezeryan olucam bu yüzden. Çok isterdim dönmesini ama hayırlısı böyleymiş. Sağlıkla doğsunlar inşallah ve kolay bir ameliyat olsun hemen toparlanmak nasip olsun.
Almi4134 Hossada insAllah kolay bir dogum süreci geçirirsin canim.. doktor sebepleri ile ilgili vir sey dedi mi
Almi4134 Melih_funda hep gul guzel anne 🥰 insAllah canim yaa bebeklerinin sağlıklı olsun da gerisi teferruat
Zeynep1616 Almi4134 benimde en son tersti 28 haftalık şuan 33 haftalık olduk döndümü bilmiyorum bu cuma randevum var bakalım doktor döner dedi
Almi4134 Ervan ben de yaptırmadım canim ama suyum fazla olunca suphelendik parmaktan diliyoruz hep. 165 bile çıktığı oldu
Firdevss167 Almi4134 benim bebiş son ana kadar dönmedi 38+5 sezeryanla doğurdum ama zaten sezeryan istiyordum 😇