RabiaKose Almi4134 az önce bebeğimin ters olduğunu öğrendim valla bende böyle düşünüyorum ne yapayım 😅😅😅
Melih_funda Almi4134 toteminize bizi de eklermisiniz ayağınız uğurlu gelir belki 😂 bizde 34 e girecez hala can acıtma dışında bişey yok ne dönme ne doğum belirtisi 😂
Almi4134 Zeynep1616 donmuyor kiz sanki çakıldı kaldı bir de gobisim cok kucuk yeri mi dar anlamadim. Suyum fazla acaba ondan mi diyorum ay bilmiyorum binbir turlu sey geliyor aklıma
Zeynep1616 Almi4134 benimde en son tersti 28 haftalık şuan 33 haftalık olduk döndümü bilmiyorum bu cuma randevum var bakalım doktor döner dedi
Almi4134 Melih_funda ekledim gittii güzel anne 🥰🥰 valla eskisi gibi tepinmiyor da uyuşuklasti🤪🤪 donmez bu kadar hareketsizken. Acaba dar mi giyiyoruz rahat mi etmiyor. Oynayaman gelin gibi 😅🤧🤧
Almi4134 Bebegimibeklerken1 doktorunuza biraz daha bekleyebilie misiniz diyebilirsiniz bence bir bebek 40 41 haftalık doğuyor normal şartlarda
Melih_funda Almi4134 😂😂aksine bizde aşırı hareketliyiz maşallah bazen oturup oğlum yeter tamam çok mutlusun ama anneyi de üzme diyorum bana mısın demiyo tekmeciliğe son gaz devam 😂 ama pozisyon desen çarpraz duruyo dönmüyo
Almi4134 Ervan bekleyeceğim canim sekerim var ama kontrollü ilerlemem lazim . Ani gelişim gösterirse dönse de normal dogum yapmamam
Almi4134 Bebegimibeklerken1 ben de de o durum mevcut şimdiden başladı kasilmalarim . Ama acı eşiğini düşükse beklemeyin Allah kucaginizi dolu etsin