Merveclsz benim de değerlerim iyi ama kullanıyorum çünkü her zaman balık falan pişirmeye üşeniyorum omega hapı kullanmak kolayıma geliyor. Ayrıca kullanmayıp kendi depomuzdan harcanmasındasa kullanmak daha mantıklı geliyor bana. Sonuçta takviye bunlar ilaç değil