Dilekcnkn Leylaak Yaa çok tatlılar ama 1 yaş o zamana kadar neler neler alınır 😂 keşke daha küçükleri olsa
Dilekcnkn Leylaak Ben iki çocuğumada yaptım çok rahat yatırıyor zaten yapıyorsun çocuk her türlü elini bacağını çıkarıyor 😂 maksat sarmak olsun 😊
Leylaak Dilekcnkn evet rahatmis öyle diyo herkes ama düşünmüyorum ben ya üç cocuguda kundaklama yapmadm yatağa koydum kendi kendine yattı oynadı uyudu 😂 rahatlığa alıştık
gokcekocyigit07 Leylaak ben pek internete güvenmediğim için görerek alıyorum ama al bir bak hoşuna giderse devamını da alırsın
gokcekocyigit07 Leylaak yünlü şeyler pek de önerilmiyor pamuklu almak en iyisi ben hiç almadım ya ne bileyim hele doğsun da sağlıkla alırız kışlık, boyuna, kilosuna göre, al bakalım memnun kalırsan devamını da takviye edersin 😊👍
Bebegimicin1 Leylaak ben hep uxun kol aldom zaten bolu şimdiden soğudu yada ben üşüyorum battaniyeler çok kalın değil 1 tane pelus 2 pazen 2 müslin varilk oğlumda aralıkta kısın tam ortadında doğmuştu onada synı şekilde giydirmiştim ama tavsiyem bi elektirikli ısıtıcı alın evlerimiz nekadsr doğalgazlıda olsa sıcakta olsa her odası bebekleri yıladıktan sonra o ısıtıcının çok faydası oluyor
Leylaak Dilekcnkn evet çok güzeller şimdiden alıp dolaba koymak lazım 1 3 yaş var 🙂 bidaha nerde bulcaz uyguna ne guzeller
Alse35 Leylaak 32+2 olduk benimde ekim 10 gibi görünüyor doğum Allah nasip ederse İzmir’deyim ama yine de birkaç parça dışında hep uzun kollu aldım genelde penye battaniye müslin battaniyeleri çokça aldım önümüz kış diye 6 aya kadar uzun kollu tercih etmeniz daha iyi olur ilk doğduklarında zaten hassas oluyorlar kısa kollu alsanız da bi kaç hafta sonra uzun giydirmeye başlayacaksınız
guzellanne Leylaak bende uzun kollu Zıbın tulum tarzı şeyler aldım havalar İstanbulda bilr şimdiden soğumaya başladı geceleri soğuk oluyor 🤷♀️ kısa kollu bişey almadım
Leylaak guzellanne kısa kollu iki tane koyucam ben nolur nolmaz 😂 yedek sürekli kusuyolar altları taşıyor malum
guzellanne Leylaak evet bende eşime dedim valla kıyafetleri yeterli gibi şuan yetmezse e bebekten bir koşu gidip alıp gelir artık 😃
Afracim Leylaak canım ben zıbın aldım hem uzun hem sıfır kol sonra uzun kollu tulum aldım bol bol evin içi zaten sıcak olur diye düşünüyorum. Dışarıya çıkarken giymesi için Polar uzun kollu aldım evde giymeye penye yelek aldım uzun ve kısa kollu birer tane hepsinden. Müslin battaniye aldım 4 tane 1 penye 1 nohut battaniye aldım. Çorap tabiki olmazsa olmaz genelde tulumlar ayaklı ama belki üşürse diye üstüne veya içine giydirmelik 🙈
guzellanne Afracim benim annemde yelek almıştı iyi olur sanırım ben hiç bilmiyorum 😂 annemin tecrübelerine güveniyorum 😅
Leylaak guzellanne valla ben her doğuma bir valiz bebek eşyası ile gidiyorum temiz eşya kalmıyor 😂 kullanıyoruz okdr kirletiyor ki bebisler
guzellanne Leylaak ya öyle mi ben daha hastane çantasını bile hazırlamadım😣 alırım artık bende biraz daha kıyafet o zaman kaç aylık alacağımı bilmiyorum yenidıioğnalsr çok küçük hemen büyüyor bebişler 🤷♀️