Kısmetse bizimde Eylül sonu Ekim başı bulunduğumuz şehire henüz kışlık bir şey gelmedi yoksa her şeyimiz tamam ama geldiğinde duruma göre alırız diye düşündüm, bir de yazlık şehirdeyim pek kış olmuyor, zaten bebekler bizden bir tık kalın giyince yeterli oluyor, ama denk gelip uzun kollu zıbın aldım 🤭