Bhryzmrzr dogrudur canım bende erkege iki isim sünnet diye duydum
bilmedigim bişeyi ögrendim bak
oglum olucak eşim babasinin ismini istedi cok dursun adi babasini cok erken kaybetmiş dursunun yanına ısım düşündum ama hep iki isme karşıyım ben ege olcaktı dursun ege
cevremde ege efe surekli duydum vazgeçtim isimden dedim sadece dursun koy yani asla efe ege istemiyorum sonra eşimde vazgeçti babasinin isminden ayaz koyucaz sadece