xayssx busraozmendemirdag#16923494 cok şükür benden birisi cıktı gercekten üstune basa basa diyorum bu iki isim olayini com abarttilae azra isiim zührada isim yani bunu yan yana koymak gercekten saçma daha dün acile gittim bebek getirdiler annesi giriş yapacak bebegi için sekreter ismi yazarken şuan ki cagdan nefret ettim dedi herkezmi iki isim koymuş dedi bide kız isimleri son zamanlarda ayni sürekli asel aldı başını gidiyo
bana cidden saçma geliyo artık