zyg1234 benim odamda baya küçük ama sığdı çok şükür instagramda noktabebeistanbul sayfasından toplu aldım 6 ay önce şimdi biraz fark gelmiş tabi ama yinede altından kalkılmayacak fiyatlar değil
Kıyafetleri İnternetten almadım normal bir mağazadan toplu aldım internetteki 50 TL olan bütün takımlar orada 35 TL idi toplu alınca da baya bir fark yarattı 🙏
Marka kalite takıntınız yoksa normal bir mağazadan almanızı tavsiye ederim ne yırtıldı ne rengi soldu zaten çabuk büyüdükleri için uzun süre giyemiyorlar o yüzden uçuk fiyatlar ödemeye gerek yok 🌸