Çok abartılı fiyatlar bence tabiki herseyin en iyisi olsun demezsen benim herseyim tamam kiyafet pek almadım genel olarak adam akilli 2 bin filan gitmemistir. Dun mesela hepsi buradada 100 tl ye 50 tl indirim vardı ben 50 liraya burun aspiratörü göğüs pedi emzirme sutyeini ve depend aldım bi öncekinde 150 liraya olan 50 liralik indirmden civilden puset aldim ne bileyim çok abarti geliyor bana rakamalr