ElvinDeniz ah o burun tıkanıklıgından ne cektim.Burnum tıkanırdı agzımdan nefes alırdım busefer agzım bogazım kururdu ora tukanırdı hoppp gecenin köründe nefes alamayıp kalkardım ,4 hafta cektim sonra sükür gecti.Burun icindeki etler hamilelik döneminde sistigi icin oluyomus kbb ye gittim korkudan noldu birden nefesime diye.Dr cok normal dedi.rahatlamıstım.Ama bikac hafta cekiyosun malesef.Bana kbb dru okyanus suyu önermisti eczanelerde satılıyo serumfizyolojik gibi tuzlu su biraz rahatlatıyo aama tam deil tabiki.10 dakka sonra yine aynısı oluyo.