Esmakoksal Kızlar ben 22 haftalık olacağım beni Sağlık ocağı aramadı hiç ben gidip sorduğumda kadın Dogum uzmanın onay verecek ondan sonra vurulacaksın dedi. Normalde saflık ocağının arayıp aşı olmanız gerekir demesi gerekmiyor mu ?
Azizinannesi2 Esmakoksal Aramalari gerekiyor bildiğim kadarıyla benim telim kapalı olunca eşimi aramışlar eşiniz yarın aşısı var gelsin diye her yer bir olmuyor herhalde
demett61 Esmakoksal öyle olması gerekiyor ama benide aramadılar ben aradım gelin yapalım iğnenizi dediler 😑
Cigdem_42 Esmakoksal aramalari gerek ben ilk dozunu 1 ay önce vurundum bugunde 2.ci dozu var doktor izni filan ilk defa duydum
ozlemsimsek27_ Cigdem_42 ikinci dozu ne zaman oluyor ben 19 hafralıkken oldum sağlık ocağı aramadı şimdi 2. Doz için de ben kendim gidicem
Yagmur00 Esmakoksal doktorla ilgisi yok canım arıyor senı yarın uygunsan gel diyor ben bir ay once gittim aradılar vuruldum geldım bı ay sora gel dedi tamm dedı zaten bız ararız dedı her hafta pazartesi benı arıyor lar iyisiniz diye canım
Deletedmom23234 Esmakoksal Bence sen yarın aç karnına bir git sağlık ocağına ol aşını. Ben hiç duymadım tetanoz aşısı için kadın doğum doktorunun onay vermesi gerektiğini. Geç kalma ilk doz için. Genellikle 18-20. Haftada yapılıyor ilk doz. Bekleme kesinlikle git yarın
Aylin2011 Deletedmom23234 aşıları tamsa doktor onayı istiyor benim öyle oldu ama 16 haftalıkken izleme gittiğimde kağıt verdi doktoruna sor onay verirse şu gün gel aşını yapalım diye
02112017 Beni aradılar ve 22 de gelmemi söylediler diğer aşımada 27 de gel dediler öylelikle hallettik canım
gzem_ctyk Esmakoksal sağlık ocağının takip etmesi gereken bir durum aşı doktorunla alakası yok ilk defa duyuyorum bunu sonuçta ayrı bağımsız bir kurum orası. madem doktoruna danışacaksın arayıp sormaları lazım aşınız var olmak istiyor musunuz diye 🤔 Çalışanlar üstüne düşme diye bahane etmişte olabilir
Zeyyyn Esmakoksal diş yapcak sankide onay bekliyor doktorun tetanozu takip bile etmez niye ebelere takip görevi verilmiş acaba Heryerin ebesi doktoruda gerçekten hiç bir değil
Deletedmom23234 Aylin2011 Pardon anlayamadım tetanoz aşısı tamsa doktor onayı mı istiyor 😌 o zaman tetanoz aşısı olmaya gerek yokki
sumeyraballl Esmakoksal canım hepsi çağırmıyor mesela beni çağırmadı kağıda tarih yazdı o tarihlerde gel aşın ve testlerin var dedi o tarihlerde ben gidyrm ama doğum uzmanının olayı çok saçma geldi
Seda_nrr Esmakoksal Aramasa bile gittiğinde yapması gerekir aslında.O ne saçmalık ben doktoruma tetonoz alışı oldum demedim bile
Aylin2011 Deletedmom23234 benim üçüncü gebelik aşılarım tamdı ama doktorum yine aşı olmamı söyledi ve öyle yaptırdım
greybrde Esmakoksal beni 20. Haftamda çağırdı 1. Dozu vurdular 24. Haftada çağırıp 2. Dozu vurdular ilk gebelik olduğu için iki doz demişti