Burcu-2910 şuan doktora gitmiyorum yarın pozitif sonuç alırsam doktora gidicem düşük falan olmasın diye ilaç versin diye ya ben doktora gidince çok geriliyordum böyle sanki zorunluluk muş gibi geliyordu bana ve hep negatif sonuç la karsilasiyordum ondan bıraktım