Mizgin2020 Kızlar yumurtlama ayın 6 si çatlama ayın 7 si oldu büyük ihtimal bat 25 bugün test yaptım bu test yanıltır mi sizce 5 dakika içerisinde çıktı fotoğraf 6. Dakika da cekildi [url=https://resimyukle.link/i/4ZDXcZ][img]https://s3.eu-central-1.wasabisys.com/iresim/4ZDXcZ.jpg[/img][/url]
Yeppudaa Mizgin2020 çizgi var gözüküyor bir kaç gün sonra tekrardan dene inşallah vardır canım benim.
Findikaltinim Mizgin2020 Yanılmak değil de adetim 5 gün geciktiği halde aşırı silikti benim o testte yok gibiydi neyse ki çıkmazsa diye düşünüp aynı idrarla farklı bir test daha yapmıştım onunla çıktı
Gizmo90 Mizgin2020 beni yanılttı böyle bir çizgi çıktı sevinçten havalara uçtum kan verdim negatif hayal kırıklığımın tarifi yok , umarım sende öyle olmaz canım. Adetin geçtiyse mutlaka kan ver
Ayceycev Mizgin2020 ya benim de coook ince cizgi cikmisti ve hamileyim, inşallah senin de oyledir canimmm
gokcekocyigit07 Bende aynı testle reglye 5 gün kala yapmıştım ve çok silikti, sonra aman yanlış dedim ve geciktim 🤭🤭 bir kaç gün sonra yenile, hakkında en hayırlısı, en güzeli olsun arkadaşım, dualarım seninle, güzel haberlerini bekliyoruz 🥰🤲
Mizgin2020 gokcekocyigit07 inşallah canım Allah razı olsun dün kaset testte sadece ben görüyordum eşim hayal görüyorsun dedi
Busur40 Çok silik gözüküyor ama bu zaten erken test siz daha da erken yapmışsınız ☺️ Ben bu testle yumurtlamanın 17.günü öğrenmiştim anında belirmişti tabi, inşallah vardır bence birkaç gün sonra tekrarlayın 🙂