ayzurz35 olur olur insaallah bende senin gibiydim 😁
Ayseonay Ne anlamda canimss
Nilya88 doğumdan sonra verirsiniz sıkıntı yok almak almamaktan daha iyidir
ayzurz35 yani bebişin 3 kilo olur insaallah ☺️
Ayseonay Amin amin inşallah..şuan için kilosu iyi zaten şükür