ayzurz35 kubranuryilmaz Allah saglikla kucağına versin bebişini doğum tecrübelerini paylaşırsın buradan :)
ayzurz35 Elsu26 Kilolu kaldım aslında yani 69 falan ilginç olan şu normalde ne yesem kilo alan biriyim hemde hemen hani 51 den çıktım direk 65 e ama.ne hikmetse hamilelikte aynı yememe rağmen alamadım eskiden hemen aliyodum dediğim gibi hatta kilo almayanlara ozeniyordum
aselnannesi ayzurz35 Canım almamak en iyisi gerçekten bebeklerimiz bizden besleniyor zaten benim dogumuma 20 25 gün var ben 6 kilo falan almisimdir bebeğim şuan 2200 2300 civarinda çokta iyi diyor doktor o yüzden hiç canini sıkma
ayzurz35 ayzurz35 Bu arada normalde bende hemen kilo alan biriyim ayda 6 kilo almıştım mesela 1 senede de 13 falan sinir oluyordm yiiyp almayanlara hamilelikte başıma geldi :) @Nilya88
ayzurz35 ayzurz35 @ zippirana Bende 28 deyim acaip ağrılarım var erken doğum riskin yok dedi doktor ama bazen yuruyemiyorum ztn normalde de eklem romatizması olan biriyim ama gebelikte arttı kas ağrısı kasık ağrısı özellikle vajina ağrısı korkutuyor
ayzurz35 Arkadaşlar bidde sorun şu ki çok severek yedigim şeylerden soğudum aşırı iştahsızlık var hamileligimn başından beri yumurta kokusuna dayanamıyorum mesela tatlıdan nefret eder oldum sevmeme rağmen sanırım sebepler bunlar
ayzurz35 Dilekcnkn Benm de karnım belli değil benden küçükler önüme geçiyor alışveriş merkezlerinde otobüslerde uçakta falan sinir oluyorm alnıma yapıştırcam hamileyim diye :D ama yavastan çıkmaya başladı sanırım bu hafta ozellkkle
ayzurz35 Elsu26 Yani bende öyle ilk üç ay mide bulantısı falan da olmad garip nasıl verdik bu kadar o zaman :)
Elsu26 ayzurz35 ben diyet falan yapmadım açıkcası çok yoğun tempoda çalışıyorum ve çoğu şeyden tiksindim 😂😂
Minisi ayzurz35 bnde 27.hafta 2kilo aldım sadece. 🤷🏼♀️ bebeğimin gelişimi normal o yüzden takılmıyırum ☺️
tirtilinannesii ayzurz35 Bende hamileliğimin ilk ayından itibaren bol kilo alanlardanım 31-3 olduk bi hafta sonra kontrolüm var bakalım kaç kilo aldım doktordan yine bi zılgıt yicem heralde 🙄